czwartek, 3 lipca 2014

Instagram #3

Witajcie

za nami kolejny miesiąc - czerwiec w moim przypadku wyglądał bardzo dobrze, pod znakiem przedniej zabawy, wizyt i sportu. Mam nadzieję, że lipiec nie zawiedzie zwłaszcza, że jeszcze trochę i urlop :D

Standardowo, dla wszystkich którzy nie posiadają konta na Instagramie, krótka migawka z ostatniego miesiąca.

Zapraszam...


Słonecznikowy powrót po latach, zupełnie zapomniałam jak lubię ten zapach. 



Gotowa na imprezę, rzęsy z Ardell spisują się rewelacyjnie a połączenie różu ze złotem zgapione od Idaliablog zawsze rewelacyjnie się u mnie sprawdza gdy nie wiem co wyczarować na paznokciach.
  


A to jest była współlokatorka, przez tydzień musieliśmy zaopiekować się psem teściowej. Karę znam od szczeniaka ale bidula strasznie to przeżyła, sytuacja utwierdziła mnie w przekonaniu, że przy naszym trybie życia pies niestety odpada :/



Dwa dni przed Smochowickim Biegiem Po Zdrowie kostka postanowiła odmówić posłuszeństwa :/ Na szczęście wszystko dobrze się skończyło.



Oficjalnie dołączam do fanek Seche Vite, w porównaniu z Sally Hansen daje ładniejszy błysk i trwałość lakieru.



A tu już w Smochowicach przed biegiem, pogoda była kapryśna ale na szczęście odpuściły wcześniejsze upały ;)



Po przekroczeniu mety i z pamiątkowym medalem. Zaczęłam biegać w marcu i nigdy nie przypuszczałam, że pochłonie mnie to bez reszty :D



W nagrodę mamine porzeczki :)



Nasza pierwsza rocznica ślubu, w ten dzień rok temu pogoda była dużo ładniejsza ale i tak świętowanie uważam za udane.



Wzięłam się ostro za nawyki żywieniowe i ćwiczenia. Dieta oparta na niskim IG zaczęła przynosić efekty.



Z polecenia Magdy pochłaniam odcinki Fargo. Został mi jeszcze jeden, ostatni ale jak do tej pory jestem na tak!



W drodze do rodziców, Koleje Wielkopolskie zaskakują standardem podróży na plus.



Świeży ananasek na koniec miesiąca. Pyszny :)

A jak Wam minął czerwiec? Mam nadzieję, że mimo kiepskiej pogody nie było tak źle ;)

Pozdrawiam 



52 komentarze:

  1. Muszę obejrzeć Fargo :) A połączenie różu ze złotem bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam. Po pierwszym odcinku stwierdziłam, że serial jest mocno dziwny ale jednocześnie, przyznaję wciągający :)

      Usuń
  2. Fargo jest ekstra. Ostatni odcinek nie powinien Cię zawieść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj koniecznie muszę sobie zapuścić bo w weekend szykuje się wyjazd a do poniedziałku na pewno nie wytrzymam :D

      Usuń
  3. No brzuszek masz śliczny :) mi dużo do takiego brakuje, ale teraz pomału zmieniam swoje odżywianie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu :* przyznaję szczerze, że tylko raz nie akceptowałam swojego brzucha. Mocno przytyłam jak byłam w UK i to było wtedy. Mam to szczęście, że szybko gubię tam cm a i efekty ćwiczeń widać z dnia na dzień. Gorzej sprawa wygląda jeśli chodzi o uda i pupę :/

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. te były przepyszne. Najbardziej lubię tak bez niczego :) Kwasior aż palce lizać ;)

      Usuń
  5. Jaki brzusio *.* Jak psiut *.* Ja kie oko *.* fju fju

    Koleje Wielkopolskie fajne są. Jak zmienili mi samoloty i latam teraz do Poznania, to jedyny i ostatni zresztą pociąg do domu jaki mam, to KW właśnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Marti :* ja dawno nie jeździłam koleją więc zmuszona do użycia byłam bardzo pozytywnie zaskoczona. Wchodzę, pięknie klima, gniazdko, Pan mi ładnie mówi kiedy będziemy na miejscu - no miód malina.

      Usuń
  6. Brzuszek! :)

    A ananasy najlepsze są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) ten był cudownie słodziutki i miękki. Obieranie nie przysporzyło mi żadnych trudności :D

      Usuń
  7. Mniam mniam uwielbiam ananasy! Jaki płaski brzuch, kurde no!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękować :) ananasy to także moi ulubieńcy, zarówno pod względem smaku jak i zapachu ;)

      Usuń
  8. Uwielbiam instagramowe wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podglądam Ciebie cały czas na Insta ale z przyjemnością przejrzałam fotki jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przez chwilę też zwracałam uwagę na to niskie IG a ostatnio ktoś na fb napisał że to bzdura i że osoby które opracowały te tabele IG są podane do prokuratury za naruszenie prawa ? w ogóle panuje teraz taki chaos , brak jest jednoznacznej edukacji żywieniowej, mnożą się różne teorie które nie koniecznie znajdują odzwierciedlenie w rzeczywistości
    super że biegasz, ja jednak nie daje rady, mam problem z kolanami i wolę jazdę rowerem

    OdpowiedzUsuń
  11. Fargo świetny, obejrzałam w jeden weekend i liczę na drugi sezon.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się to połączenie różu ze złotem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fargo uwielbiam! Obejrzeliśmy z wielką przyjemnością :)
    Piękny brzusio!

    OdpowiedzUsuń
  14. Echh... perfumy piękne, kupiłam je dla mamy. Szkoda tylko, że za tydzień mi je oddała, bo stwierdziła że śmierdzą :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale dawno ananasa nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawi mnie ten zapach od Elizabeth Arden, bo nigdy wcześniej go nie wąchałam :P Świetne fotki, gratuluję medalu!

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja nie lubię ananasa, na sam zapach mnie mdli.... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz swietnego bloga, wracaj do pisania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wracam, wracam :) mam masę pomysłów tylko chwilowo czasu brak ;)

      Usuń
  19. Seche vite uwielbiam :) mój ulubieniec :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. świeży ananas - uwielbiam! te z puszki to nie to samo, wg mnie strasznie przesłodzone a świeze są pyszne:)
    Jestem tu pierwszy raz i zostaje na dłuzej, bardzo ciekawy blog, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na ananasa też dałabym się skusić! Połysk Sache Vite bardzo lubiłam, ale niestety do szału doprowadzało mnie ściąganie lakieru :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Podpisuję się pod opinią o Seche Vite, też właśnie przerzuciłam się z Sally Hansen i jest o wiele lepsza (choć do tego zapachu benzyny trzeba się przyzwyczaić :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam na konkurs :)
    http://kosmomodowo.blogspot.com/2014/10/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam ananasy! Seche zapewnia mega połysk i efekt, uwielbiam go za to, ale jego " humorów " nie lubię - nieraz trzeba było poprawiać manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ja dawno nie jadłam ananasa! Narobiłaś mi chęci :) Piękny brzuszek

    OdpowiedzUsuń
  26. Uroczy psiak :) Narobiłaś mi ochoty na ananasa!

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjne paznokcie :)
    Gratuluję i medalu i rocznicy :) Było co świętować! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Thank you for very nice and interesting the information, may be useful
    Cara Mudah Dan Aman Memutihkan Wajah

    OdpowiedzUsuń
  29. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat
    OBAT PENYUBUR KANDUNGAN

    OdpowiedzUsuń
  30. Yes , when i wake up, i see this articel n i think this good news thaks, i will share but ithik u must visit my blog too cuase the information have ...
    Obat Tradisional Asam Lambung Paling Ampuh
    Nutrimax Green World Blueberry

    OdpowiedzUsuń

  31. Okay, I agree to most of the discussion but may, Obat Wasir Yang Dijual Di Apotik
    in some parts end there should be more details that I make you understand, Merk Obat Eksim Di Apotik
    Obat Wasir Dijual Di Apotik
    Obat Eksim Di Apotik

    OdpowiedzUsuń
  32. เราให้ยาสำหรับการรักษาปัญหาสุขภาพต่าง ๆ โดยการใช้ยาเสพติดที่ได้รับการให้บริการและเม็ดสามารถรักษาโรคได้อย่างสมบูรณ์

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń